29 Temmuz 2007 Pazar

Pudra Kullanımı


Iyi bir fondöten seçiminin ardından iyi bir pudra seçimi güzelliğiniz için atmanız gereken en önemli adımlardan birisi.
Renk Seçimi; Pudranızın rengini seçerken pudranın mümkün olduğunca hem ten renginize ve de hem de fondöten renginize uyumlu olması gerekli. Bunun için genellikle fondöten aldığınız ürünle aynı ürünü almaya dikkat etmelisiniz. Bu konu renk uyumunun iyi olması açısından oldukça önemli. Fondöten renginize uyumlu bir pudra yüzünüzde çok hoş bir görüntü oluşturacaktır. Fondöten seçerken ışıklandırma konusunda dikkat etmeniz gereken noktala pudranızı seçerken de dikkat etmeniz gereken noktalardır. Pudranızı satın almadan önce mutlaka yüzünüzde denemelisiniz. Üstelik mağaza ışıkları altında değil gün ışığı altında denemelisiniz. Pudra renginizi eğer ten renginizden daha açık alırsanız size çok solgun bir ifade katacaktır, bunu asla unutmamalısınız. Çok koyu bir ten rengi ise sizi olduğunuzdan daha yaşlı ve de doğal olmayan bir görüntüye sokacağından renk konusunda titiz davranmanız önemli.

Cildi kuru olanlarında sadece fondöten ile yetinmelerei ve pudra kullanmamaları daha iyi olacaktır. Resimde gördüğünüz ürün hakkında daha fazla bilgi almak ve dünyanın bir numaralı en uygun fiyatlı sitesinden alışveriş yapmak isterseniz bağlantıyı takip ediniz.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Benim cildim kuru ben pudra kullanmamalıyım.Sadece fondöten benim favorim =)

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar.Size bi'şey söliyeyim.Ben güzel olmak için biraz fondöten sürüyorum.Mavi göz kalemi çekiorum.Dudaklarıma da sadece dudak kalemimi sürüorum.Pembe çhoq qüsel görünüo.Kırmızıda öle işte nese.Ben ruj sürmem.hem dudak kalemi kalıcı.dudakda kalıo rengi.
ßßyyyy
=) =D EHEHEHE

Adsız dedi ki...

öLe YapNCAdA bİ'çhooq erkek bana bakıp bakıp duruo. AmA öle çirkinleri warki erkeklerdn iyreniorm.Midem bulanıo.Yakışıklılarda süper =) :p eehehhehe .. bnm yakında bi sefglm olur nan ..